Publicatie voor C+O: Ondernemen 2.0 (2017)
- borisfranssen
- 12 aug 2024
- 1 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 16 aug 2024

Deze publicatie schreef ik voor Cultuur+Ondernemen in het kader van de reeks Strategie in Beeld en is bedoeld om instellingen te helpen zich verder te ontwikkelen en toekomstbestendiger te maken. Door hen bewuster te maken van the bigger picture. Een dieper bewustzijn van bepaalde aspecten, zoals concurrentie – ja, zoals zal worden betoogd is die er wel degelijk! –, de aparte dynamiek van de non-profitsector met een op zijn zachtst gezegd soms wonderlijk functionerende kapitaalmarkt, is hiervoor van groot belang. Evenals bekendheid met wat ‘strategie’ precies is. Aan de hand van interviews komen ondernemers uit de sector zelf aan het woord, die symbool staan voor een nieuw type ‘2.0-onderneming’. Zie: https://www.cultuur-ondernemen.nl/artikel/ondernemen-tweepuntnul?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw5ea1BhC6ARIsAEOG5pzplMvIRMUYQHKJVJwqhvusjcSe0lIMyLQW622D5E4mcQQDNR6r31YaAqB5EALw_wcB
Comments